وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی

فرقی نمی کند گودال کوچک آبی باشی یا دریایی بیکران ، زلال که باشی آسمان در توست!

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی

فرقی نمی کند گودال کوچک آبی باشی یا دریایی بیکران ، زلال که باشی آسمان در توست!

ترجمه قسمتی از Glassory

آقای دشتی محبت کردند دقیقه 90 ترجمه قسمتی از Glassory رو برامون فرستادند

البته احتمالاً قبلاً ترجمه این قسمتو دیده بودیم اما دیدن ترجمه روان آقای دشتی هم خالی از لطف نیست.

باتشکر از ایشان..


تحلیل آماری

خلاصه تحلیل آماری بسیار مفید برای شب امتحان!

باتشکر از خانم زهرا گودرزی

ترجمه Glossary

با تشکر  از آقای صفرعلی صالحی


فصل 1 کتاب کاتلر

دوستان درخواست های زیادی در مورد ترجمه فصل 1 کتاب کاتلر دارند که باید عرض کنم به دلیل فشردگی امتحانات این کار فعلاً مقدور نیست اما طبق صحبتی که با استاد داشتیم ایشون فرمودند فصل 1 رو قبلاً در قالب اسلاید پاور پوینت در تاریخ 8.8 ارائه داده بودند که بنده هم قبلاً در وبلاگ منتشر کرده بودم. برای همین دوباره این فایل رو براتون آماده کردم.

موفق و موید باشید..

مروری بر مطالب ترم

فایل پاور پوینت کنفرانس بسیار خوب آقای میلاد حریری (مروری بر مطالب ترم) که برای امتحان نیز می تواند مفید باشد.



Glassory

ترجمه glassory کتاب کاتلر به صورت سریالی..

قسمت اول : حروف T U V W Y Z

                                     باتشکر از خانم آرزو مفتاح پور جهت ترجمه


امتحان بازاریابی

با توجه به درخواست دوستان مطالب امتحانی رو دوباره مرور می کنیم:

1- فصل 1 کتاب کاتلر

2- فصل 22 کتاب کاتلر

3- Glossary کتاب کاتلر

4- مقاله نقدی بر فلسفه های مارکتینگ دکتر تسلیمی 

تمامی این 4 فایل رو براتون مرتب و آماده کردم که دانلود کنید درضمن ترجمه خلاصه فصل 22 کتاب کاتلر هم که قبلاً روی وبلاگ گذاشته بودم جزوش هست..

با آرزوی موفقیت برای همه دوستان در امتحان 

10000

و اکنون همانگونه که در سمت راست پائین صفحه ملاحضه می فرمائید شمارشگر بازدید کنندگان وبلاگ از مرز 10000 بازدید هم گذشت!

با تشکر از توجه و همکاری همه دوستان و به امید پربارتر شدن وبلاگ در آینده..

اینجا جا داره از زخمات خانم ها و آقایان : آرزو مفتاح پور، آرزو شعبانی ،زهرا گودرزی،نرگس احمدی،سروناز توکلی ، الهام محمدی،فهیمه دباغیان،شادی حاجی محمد ،زهره زمانی ،ژاله طاووسی ، میلاد حریری، حمید تبریزی،صادق مدرس،محسن داوری، محمد مزیدآبادی، محمد عبداللعلی پور، حسین تهیدست،محمد احمدزاده که همکاری خوبی با وبلاگ داشتند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

به افتخار همشون یه کف مرتب..

ایشالا اجرتون با استاد..

ببخشید اگه اسمی جا افتاد .. یاد آوری کنید..


رویکرد مبتنی بر مشتری دارائی برند..

مقاله ای از کاتلر در مورد مفهوم سازی ، اندازه گیری و مدیریت رویکرد مبتنی بر مشتری دارائی برند 

که استاد در مورد آن صحبت کرده بودند.

باتشکر از خانم الهام محمدی

اگر یادتون باشه چند جلسه پیش سر کلاس صحبت از ترجمه ی واژه ی برند بود این مطلب هم نقدیه به ترجمه های اشتباه از واژه برند 


همچنین چند وقت پیش  یه لینکی از 100 برند برتر سایت اینتر برند گذاشتیم رو وبلاگ این لینک زیر تحلیل رتبه بندی سایت اینتر برند هستش!

چند تا سایت مفید:




و در آخر هم یک مدل از دکتر شهریار شفیعی به نام"مدل رضایت مشتری"
باتشکر از خانم نرگس احمدی

خلاصه چند کتاب مدیریتی مفید

1) 13 اشتباه مهلک مدیران
2) پرده آخر مدیریت
3) بزرگترین اصل مدیریت در دنیا
4) مدیر 1 دقیقه ای
5) کسب و کار به شیوه بیل گیتس
باتشکر از خانم زهراگودرزی

THE 2004 AMA DEFINITION OF MARKETING AND ITS RELATIONSHIP

این مقاله از مقالات فایل Material توسط استاد جعفری معرفی شده بود.

باتشکر از ترجمه خانم زهرا گودرزی


تئوری مدیریت خانم دکتر ریاحی

جلسه آخر کلاس خانم دکتر ریاحی در روز دوشنبه 11 دی برگزار شد.

امتحان از 18 نمره خواهد بود + 1.5 نمره نیم ترم ( دوستانی که احساس می کنند نیم ترم خوب نداده اند می توانند به سوالی اختیاری از فصل 1و2 پاسخ دهند تا نمره این سوال جایگزین نمره نیم ترم شود) + 0.5 نمره نیز مربوط به حضور در کلاس و فعالیت کلاسی می باشد!

امتحان پایان ترم : از سازمانهای هزاره سوم تا پایان مدیریت کیفیت

در ضمن جزوه ای از اسلایدهای خانم دکتر برایتان تهیه نموده ام که می توانید دانلود کنید!

با آرزوی موفقیت برای تمام دوستان عزیز!



راز موفقیت برند ZARA

با تشکر از خانم زهرا گودرزی


پردازش اطلاعات

با تشکر از آقای میلاد حریری 


کیفیت خدمات

با تشکر از خانم ها فهیمه دباغیان - شادی حاجی محمد و آقای صادق مدرس


چند لینک مفید

  خبرنامه مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف و مصاحبه با آقای حامد قدوسی


http://www.ghoddusi.com/files/GSME.pdf


نشریه تخصصی برند http://brandmagazine.ir/


ویژه نامه برند در روزنامه دنیای اقتصاد

سایت تخصصی برندhttp://brandztech.com
باتشکر از خانم نرگس احمدی جهت معرفی این لینک ها

بی نظمی در بازاریابی- جهانی شدن -شش سیگما و ...

با تشکر از خانم الهام محمدی جهت ارسال این مطالب

خلاصه کتاب بهتر از خوب

با تشکر از خانم ها فهیمه دباغیان - شادی حاجی محمد و آقای صادق مدرس 


خلاصه فصل 7 کتاب مدیریت برند (رویکرد شخصیت)

با تشکر از مترجم خانم آرزو مفتاح پور




ترجمه فصل 6 کتاب مدیریت برند (رویکرد مشتری محوری)

با تشکر از مترجمین خانم ها :

سروناز توکلی مقدم - شیما احمدی- الهام محمدی- زهرا گودرزی-

ژاله طاووسی تهرانی- آرزوشعبانی- نرگس احمدی- زهره زمانی


دو فایل پاور پوینت

10اشتباه در مورد برند سازی + تکنولوژی های جدید در تولید محصولات

باتشکر از خانم زهرا گودرزی