وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی

فرقی نمی کند گودال کوچک آبی باشی یا دریایی بیکران ، زلال که باشی آسمان در توست!

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی

فرقی نمی کند گودال کوچک آبی باشی یا دریایی بیکران ، زلال که باشی آسمان در توست!

کنفرانس های درس ارتباطات سازمانی دکتر نصیری پور

با توجه به رعایت پیوستگی در ارائه مطلب ، لحاظ کردن گروههای اعلام شده توسط دوستان ، تعداد فصول و ... ممکن است تعداد صفحات برای بعضی دوستان کمی بیشتر یا کمی کمتر باشد که امید است مورد لطف دوستان قرار گیرد.

طبیعی است هر نوع تقسیم بندی ممکن است موافقان و مخالفانی داشته باشد اما سعی شده حتی الامکان طوری تقسیم شود که موجب رضایت اکثریت قرار گیرد.

با توجه به اینکه داوطلبی برای کنفرانس اول نداشتیم ، بنده به همراه آقای صالحی و آقای پروایی کنفرانس اول را به عهده گرفتیم در صورتی که کسی مایل است می تواند برای کنفرانس اول جای خود را با ما تعویض نماید.

موفق باشید


روش تحقیق در رفتار سازمانی دکتر ریاحی

کتاب معرفی شده: تدوین پایان نامه ، رساله ، طرح پژوهشی و مقاله علمی 

تالیف: دکتر طبیبی ، ملکی ، دلگشایی

انتشارات فردوس

ارتباطات سازمانی دکتری نصیری پور

کتاب معرفی شده : نظریه های ارتباطات سازمانی دکتر علی اکبر فرهنگی - موسسه خدمات فرهنگی رسا

برای ارائه کنفرانس گروههای 3 نفره خود را تا هفته آینده به بنده اعلام نمایید.


دانلود طرح درس


کتاب رقص تغییر پیتر سنگه

تغییرات پیش روی جوامع انسانی در آینده دور یا نزدیک، گرچه پیش بینی آنچه به وقوع خواهد پیوست را غیر ممکن می نماید، در یک نکته شکی باقی نمی گذارد و آن این که چنانچه در روش انجام کارهایمان تجدید نظری اساسی نداشته باشیم در چنبره چالش های پی در پی گرفتار خواهیم شد!کتاب "رقص تغییر" نوشته پیتر سنگه. برای کسایی که به مبحث سازمانهای یادگیرنده علاقمند هستند و دوست دارند نحوه ایجاد تغییر را در سازمانها بشناسند کتاب مناسبیست..



My Game is fair play


نه آن پاس گل زیبا، نه آن شوت ویران کننده، نه آن دوندگی های بی پایان و نه آن دست زخمی، هیچکدام به اندازه لحظه ای که توجه تک عکاس ایرانی حاضر در ورزشگاه بوریرام را به خود جلب کرد، ارزشی نداشت.


ثانیه‌ای که عشق را میان دستانش به فوتبال ایران یادآور شد. پروانه‌ای که از بخت شوم به زمین چمن آنجا رسیده بود و هر استوکی می‌توانست عمر کوتاهش را تمام کند و دستان خسته آندو او را به گوشه‌ای دیگر از دنیا برد.

این صحنه ماندگار و رفتار انسانی پسر نیک ایران، بسان لبخندیست به این فوتبال پر حرص و طمع که برای ریالی بیشتر به هیچ اخلاقی پایبند نیست. به شعارهای پر از خالی و دعواهای زرگری، به شنیده می‌شود های بی اساس، به بی‌رحمی‌های بی‌پایان، به ریختن آبروی هر انسان!

رفتار آندوی عزیز، بهترین پیام برای شعار جوانمردانه فیفا بود، به شیطنت تایلندی ها و به خودمان که عشق را میان این هیاهو به خاک سپرده ایم. خسته نباشی برادر ..